Akcja Rekrutacja – Elektroniczne nabory w trakcie pandemii 2021

Szanowni Państwo!

Firma VULCAN zapraszamy Państwa na wydarzenie na żywo, na którym zaprezentuje proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowowych w oparciu o opracowany przez siebie system.

Podczas prezentacji kandydaci dowiedzą się, jak wygląda tegoroczny harmonogram naboru, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie dokumenty dostarczają kandydaci do szkół. Przejdą również przez proces wyboru placówek oraz podpisywania elektronicznego wniosku.

Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021r. o godzinie 17:00, będzie trwać maksymalnie 90 minut.

Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.

Adres strony rozprowadzającej:

https://www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja

Jednocześnie informuję, że nasi ósmoklasiści mają już założone konta w systemie Vulcan, a login i hasło umożliwiające dostęp do elektronicznej rekrutacji otrzymają w szkole w dniu 24 maja 2021r.

Z poważaniem

Grzegorz Gmerek

Szkolny Administrator Systemu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *