Empatyczna klasa – czyli jaka?

Dnia 18 października uczniowie klasy 8g uczestniczyli wybrali się do Biblioteki Miejskiej na warsztaty z elementami dramy, podczas których zastanawiali, co to znaczy być empatycznym zespołem klasowym. Prowadząca rozpoczęła spotkanie od dyskusji, następnie w grupach uczniowie mieli wykonać zadania związane z relacjami rówieśniczymi i wyrażaniem emocji lub zdefiniować niektóre uczucia.…

Czytaj dalej Empatyczna klasa – czyli jaka?

KUTNO OD PRADZIEJÓW DO WSPÓŁCZESNOŚCI

KUTNO OD PRADZIEJÓW DO WSPÓŁCZESNOŚCI (regionalizm w  pigułce) Regionalizm w edukacji wczesnoszkolnej ma znaczenie dla zrozumienia, przez dzieci, związków między teraźniejszością, a przeszłością. Warunkuje również świadomość dzieci kim są, gdzie mieszkają i skąd pochodzą. Uczy szanowania otaczającego świata i miłości do Małej Ojczyzny. Uczniów oddziału Ib w piękna podróż od pradziejów do współczesności zabrał w…

Czytaj dalej KUTNO OD PRADZIEJÓW DO WSPÓŁCZESNOŚCI

Przerwa na czytanie

    12 października w naszej szkole miała miejsce akcja „Przerwa na czytanie – bicie rekordu w czytaniu na przerwie”. Wydarzenie było realizowane w ramach Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych oraz kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”. Uczniowie tego dnia udowodnili, iż także w szkole czytanie jest atrakcyjną formą spędzania czasu wolnego. Akcja…

Czytaj dalej Przerwa na czytanie